PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Zwroty i reklamacje
PROCEDURA ZWROTÓW ZAWARTA JEST RÓWNIEŻ W REGULAMINIE SKLEPU
 
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Przysługuje Państwu, prawo odstąpienia od umowy kupna, bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie produktu. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednorazowego oświadczenia podesłanego w formularzu odstąpienia od umowy, wraz z oryginałem dokumentu zakupu.
Firma zastrzega prawo, do nie przyjmowania zwrotów bez dostarczenia do firmy wraz z formularzem i towarem, oryginału dokumentu zakupu. 

Firma zastrzega sobie prawo do nie odbierania przesyłek za pobraniem.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, nie później niż 14 dni od dnia w którym otrzymamy od Państwa wypełniony formularz zwrotu wraz ze sprzętem oraz z dokumentem sprzedaży. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.

Rekomendujemy, by zwracając towar posiadał wszystkie oryginalnie zapakowane komponenty oraz oryginalny karton.
W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie. Na przykład: konsument powinien jedynie sprawdzić pracę systemu Vorwerk Kobold, lecz nie wykonywać nim generalnych porządków. W związku z tym w okresie na odstąpienie od umowy konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je z należytą starannością.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.

Zmniejszenie wartości towaru może polegać w szczególności na konieczności uiszczenia kosztów czyszczenia i naprawy, o ile towar nie może być już oferowany jako nowy, czy też na obiektywnie uzasadnionej utracie dochodu przez przedsiębiorcę, która jest związana ze sprzedażą zwróconego towaru jako towaru używanego.

Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia, (dostarczenia do wskazanego punktu).
Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Cel wprowadzenia powyższych wymagań został określony w założeniach leżących u podstaw Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011r.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl