PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Serwis

W naszej ofercie znajdują się również usługi serwisowe odkurzaczy: Vorwerk Kobold, Kirby, Rainbow.

Co zrobić aby zlecić serwis? Poniżej znajdziesz najważniejsze kroki:

 

DOSTARCZ SPRZĘT DO SERWISU

Swój odkurzacz możesz do Nas dostarczyć za pomocą kuriera lub osobiście. Pamiętaj, że Twoim obowiązkiem jest prawidłowe zapakowanie maszyny do wysyłki kurierem. Znajdź gruby karton, który pomieści Twój odkurzacz. Odepnij od niego niepotrzebne akcesoria (*jeśli nie wiesz jak, możesz też skonsultować się z naszym serwisantem), zabezpiecz folią bąbelkową, gazetami, kocem, ręcznikiem (*zawsze zwracamy waszą własność). Wraz ze sprzętem, należy dostarczyć czytelnie wypełniony formularz zlecenia serwisowego.   Bez tego dokumentu, nie rozpoczynamy procedury serwisowej.

✓  Adres dostawy:  

BUDYNEK SYDOM
SHOWROOM HOUSE OF CARE & DESIGN & EVENTS  | SERWIS 
ul. B. Krzywoustego 82-86, 51-166 Wrocław
tel. +4871-332-38-37, +48503-754-024
 
 
✓  Do przesyłki koniecznie dołącz wypełniony drukowanymi literami KLIKNIJ ABY POBRAĆ >>> FORMULARZ ZLECENIA SERWISOWEGO.<<<
Jeśli zlecenie nie zostanie dołączone do przesyłki, poprosimy o wypisanie formularza i podesłanie podpisanego dokumentu, skanem na adres :
 
 

ANALIZA DIAGNOSTYCZNA

Polega na rozłożeniu maszyny na "części pierwsze" w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w działaniu, zestawieniu części nadających się do wymiany, wycenie i poinformowaniu klienta o kosztach naprawy.
 
Vorwerk Kobold Baza odkurzacza (VK 130, VK131, VK 134, VK 136, VK 140, VK 150, VK 200) 80 zł
✓ Vorwerk Kobold Elektroszczotki 80 zł
✓ Vorwerk Tiger 80 zł
KIRBY ( G4, G5, G-Ultimate, G-Diamond Ultimate, G-Sentria)100 zł
RAINBOW 100 zł
ROBOCLEAN 100 zł

KOSZTY NAPRAWY

Zgodnie z obowizujc kolejności zleceń, odkurzacz zostaje zdiagnozowany oraz wyceniony.
Serwis obliguje się do kontaktu w przeciągu 14 dni roboczych od dostarczenia maszyny w sprawie diagnozy oraz wyceny. Po zaakceptowaniu wyceny, sprzęt zostaje naprawiony i przekazany do odbioru.


AKTUALIZACJA PROCEDUR ZWIĄZANYCH Z GWARANCJĄ PRODUCENTA VORWERK KOBOLD


Gwarancja producenta Vorwerk Kobold: 2 lata od daty dostarczenia sprzętu do Klienta; 
Rękojmia: ustawowa, obligatoryjna odpowiedzialność sprzedawcy względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne rzeczy sprzedanej. Stosowana przy umowie sprzedaży, ma również odpowiednie zastosowanie do innych stosunków prawnych. 

ZAKUP U INNEGO PODMIOTU GOSPODARCZEGO/OSOBY FIZYCZNEJ:


Jako Autoryzowany Dystrybutor i Serwis od listopada 2015r. objęty jest obowiązkiem dostarczenia usług serwisowych systemu Kobold, produktów prowadzonych w dystrybucji od wyznaczonej daty.

W sytuacji jeśli Klient dokonał zakupu u innego podmiotu gospodarczego/osoby prywatnej, która nie jest w żaden sposób powiązana z firmą Bestvac Sp. K., tzn. nie posiada Umowy o Współpracę, Kontrakt Partnera Sprzedaży, dokumentu zakupu potwierdzającego sprzedaż Spółki komandytowej Bestvac, nie jest uprawniony do składania roszczeń gwarancyjnych do naszej Spółki.
Klient w pierwszej kolejności winnien złożyć roszczenia gwarancyjne do podmiotu gospodarczego/osoby fizycznej u którego ów sprzęt zakupił. 
Bestvac Sp. K., nie przyjmuje napraw gwarancyjnych produktu Kobold, który wszedł w posiadanie poprzez zrealizowanie planów sprzedażowych sprzedaży bezpośredniej prowadzonej przez firmę Vorwerk Thermomix Sp. z o.o. Jako Dystrybutor, chcielibyśmy zapewnić Państwu pomoc w obsłudze, z tego względu wszelkie informacje zw. z obsługa tj. Instrukcja Obsługi znajdziecie Państwo na naszej stronie >tutaj< 


 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl